Influencer Marketing

Het begrip ‘Influencer Marketing’ is niet meer weg te denken. Het gedrag van de consument wordt steeds sterker beïnvloed door de sociale media. Steeds meer bedrijven ontdekken de waarde van Influencer Marketing en zien wat voor invloed het kan hebben op hun merk. Wat je van mij als micro-influencer kan verwachten lees je hieronder.

Als Travel Influencer met meer dan 13.000 volgers kan ik je helpen met het promoten van je bestemming, hotel, merk of product via mijn Instagramkanalen en mijn blog. Hieronder vind je een greep uit de mogelijkheden voor een samenwerking:

+ Gesponsorde berichten
+ Giveaways
+ Het organiseren van Instameets
+ Instagram takeovers
+ Merkambassadeur/-promotie
+ Persreizen
+ Professionele (drone)foto’s/video’s

Focus topics:
+ Architectuur (moderne)
+ Lifestyle
+ Natuur (wandelen) & cultuur
+ Roadtrips
+ Stedentrips

Waarom de micro-influencer effectief is!

De voordelen van een samenwerking met mij:

+ Kwaliteit boven kwantiteit

Het hebben van veel volgers betekent niet per definitie dat de kwaliteit van de foto’s ook goed is. Ik richt me vooral op het fotografische aspect. Als perfectionist ga ik voor resultaten die ook op de langere termijn nog doorwerken.

+ Authenticiteit

Micro-influencers kenmerken zich door passie en veel kennis over een bepaald onderwerp. Zo behoud ik mijn authenticiteit door alleen in zee te gaan met producten en merken waar ik echt achter sta. Aanbevelingen van micro-influencers worden daardoor veel serieuzer genomen.

+ Specifieke doelgroep bereiken met social influencing

Volgers van macro-influencers behoren vaak niet tot een bepaalde doelgroep. Het volgen van een macro-influencer kan namelijk veel verschillende redenen hebben. Volgers van micro-influencers zullen daarentegen echt geïnteresseerd zijn in het onderwerp. Als je dus een specifieke doelgroep, in mijn geval reizigers of architectuurliefhebbers, wilt benaderen, ben je bij mij aan het juiste adres!

+ Echte engagement met de doelgroep

Door bovengenoemde voordelen ontstaat het logische gevolg dat mijn blogs en social media posts meer betrokkenheid genereren.

Daarnaast zijn micro-influencers vaak behulpzamer en actiever in het reageren op vragen en opmerkingen van hun achterban. Ik heb graag contact, want ik promoot alleen merken en producten waar ik zelf echt fan van ben. Dit zorgt tevens voor meer interactie en engagement rondom jouw bestemming, merk of product.

Kwaliteit en betrokkenheid voorop

Kortom, als kwaliteit en betrokkenheid de belangrijkste doelen van je marketingcampagne zijn, neem dan snel contact op om de mogelijkheden te bespreken.